21 Okt 2024
Mån, Ons-Fre

Under mötet kommer vi informera om vad som är aktuellt kring Östersjön, Mälaren och vattenfrågan inom Stockholms län. Vi kommer prata om vad som engagerar dig kring havs- och vattenfrågor, och börja planera vad vi kan och vill göra.

Mötet är för dig som är eller vill vara med i Havsnätverket Ost – utbilda dig om vattenfrågor, arbeta för att hjälpa våra vatten inom Stockholms län. Du behöver inte vara medlem i Naturskyddsföreningen för att komma på mötet, men det är så klart bra om du blir det i förlängningen.

Begränsat antal platser med krav på föranmälan.

För mer information eller frågor: hav.stockholmlan@naturskyddsforeningen.se

Arrangemanget görs med stöd från Stockholms stad.

Medborgarskolan

Hagagatan 23 A, Stockholm