Malmö
Ledare
Andrew Julian
1 495 kr

Välkommen till en skön söndagsyoga! Med hjälp av yoga kan du förbättra både din hälsa, din sömn och ditt välbefinnande. Släpp det som varit och ge dig själv en ny fräsch start på veckan!

Du tränar kroppen i ett flöde (flow) med Vinyasa sekvenser för att uppnå ökad energi och flexibilitet. Du gör också kroppen smidigare och starkare genom grundläggande övningar från Hathayogan. Kroppens bindväv bearbetas effektivt i sittande och liggande positioner med hjälp av Yinyoga för att effektivt kunna släppa på spänningarna.
Andningsövningar är också en viktig del av passet.

FÖR VEM
Kursen är öppen för alla och passar både vana och ovana yogautövare.
Inga speciella förkunskaper behövs.

KURSMATERIAL
Yogamattor och filtar kan lånas i lokalen, men ta gärna med egen om du vill det.

KURSLEDARE
Andrew Julian, har undervisat i Hathayoga och Ashtangayoga sedan 2004 i Singapore och i Sverige.
Han är även Mediyoga och Mindfulness instruktör.
Andrew lärde sig yoga ursprungligen från sin Hinduistiska tradition, särskilt från Bhagavad Gita. I USA utövade han yoga för västerländska yogalärare samtidigt som han studerade yogafilosofi på Harvard University.

BRA ATT VETA
Klä dig i bekväma kläder som inte sitter åt, vi är barfota eller har strumpor.
Kursavgiften går att dela upp på två eller tre månader utan extra kostnad.
Om någon klass, mot förmodan, blir inställd kommer vi i stället förlänga kursen med samma antal tillfällen.

ANVÄND DITT FRISKVÅRDSBIDRAG HOS OSS!
Betala in kursavgiften och kontakta oss efteråt på: 075-241 68 50 / region.syd@medborgarskolan.se och begär kvitto som du kan lämna till din arbetsgivare.

Epassi:
Anmäl dig till kursen som vanligt och skriv i meddelanderutan att du betalar genom Epassi.
Välj betalningsmetod: Medborgarskolan faktura
Via Epassis (app/hemsida) väljer du det belopp du vill använda hos Medborgarskolan, beroende på hur mycket du har din pott.

Medborgarskolan - Värnhemstorget

Grangatan 2, Malmö