Örebro
24 Nov 2024
Dag
Margareta Rosengren

Vi lagar ett fantastiskt vegetarisk julbord. Matkostnad ingår i priset.

Deltagarna jobbar i mindre grupper och får olika uppgifter att tillaga enligt recept. Vi avsmakar förstås. Alla hjälper till i köket.

Lite köksvana krävs.

Kursmaterial
Matkostnad och receptkompendium ingår i kurspriset.

Margareta Rosengren har en gedigen pedagogisk utbildning och inspirerar sina deltagare till egen utveckling. Hon har drivit Rosengrens Skafferi  i centrala Örebro och har mångåriga kunskaper av vegetarisk matlagning.

Alla våra ledare har genomgått Medborgarskolans pedagogiska grundkurs som är anpassad för vuxenutbildning. Vi har ett ledarutvecklingsprogram som en del av vårt kvalitetssystem. Där erbjuder vi alla ledare kontinuerlig möjlighet till såväl personlig som pedagogisk/metodisk utveckling.

Vidareutveckling
Margareta Rosengren har många andra kurser hos oss inom matlagning. Vi har ett stort utbud av matlagningskurser, se vårt kursprogram eller kontakta oss för mer information.

Medtag förkläde och matlådor. Kursen avslutas givetvis med en gemensam måltid.
Meddela allergier i meddelandefältet vid anmälan.

Delbetala kostnadsfritt. Ange i meddelanderutan.

Alla kursstarter är preliminära. Du får en kallelse till kursen med definitivt startdatum cirka en vecka före kursstart.

Medborgarskolan Örebro Fab.

Fabriksgatan 18, Örebro