Trollhättan
Dag
Line Olsson
0 kr

Laga mat tillsammans under sommarlovet

OBS: ANMÄL BÅDE DIG OCH DITT BARN

Vi vill att fler magar ska bli mätta, därför bjuder vi in till gratis matlagning för dig och ditt/dina barn i dessa svåra ekonomiska tider. Under tre tillfällen erbjuder vi dig att komma tillsammans med barnet/barnen för att laga mat, efterrätt och sedan äta tillsammans. Varje tillfälle har 12 platser, och du kan boka dig på det datum som passar.
Det är helt kostnadsfritt att delta, allt du behöver göra är att anmäla er via denna sida VIKTIGT att även anmäla barnen, så vi vet hur många som kommer.

Aktiviteterna leds av vår kursledare Line, som kommer vägleda och har koll på recept med mera. Ansvaret för barnen ligger dock hos dig som vårdnadshavare, du måste därför närvara och vara delaktig.

Glöm inte att ange allergi och specialkost vid anmälan.

Sök på "Mätta magar, matlagning Trollhättan" på vår hemsida så får du upp alla träffar.

OBS: Inga kallelser skickas men du kommer få ett sms dagen innan så det är viktigt att du anger ett mobilnummer vid anmälan. Står det att träffen är fullbokad, boka dig på annat datum.

Medborgarskolan Trollhättan

Storgatan 21, Trollhättan