Göteborg
2 Jan 2025
Dag
Kristina Eriksson

Laga mat tillsammans under jullovet

OBS: ANMÄL BÅDE DIG OCH DITT BARN FÖR ATT ANMÄLAN SKA BLI GODKÄND

Vi vill att fler magar ska bli mätta, därför bjuder vi in till gratis matlagning för dig och ditt/dina barn i dessa svåra ekonomiska tider. Under två tillfällen erbjuder vi dig att komma tillsammans med barnet/barnen för att laga mat, efterrätt och sedan äta tillsammans. Varje tillfälle har 14 platser, och du kan boka dig på de datum som passar.
Det är helt kostnadsfritt att delta, allt du behöver göra är att anmäla er via denna sida VIKTIGT att även anmäla barnen, så vi vet hur många som kommer.

Aktiviteterna leds av vår kursledare Kristina, som kommer vägleda och har koll på recept med mera. Ansvaret för barnen ligger dock hos dig som vårdnadshavare, du måste därför närvara och vara delaktig.

Glöm inte att ange allergi och specialkost vid anmälan.

Sök på Mätta magar - jullov på vår hemsida så får du upp alla träffar.

OBS: Du får en bekräftelse på att du är anmäld via mail, då ska både du och ditt barn vara anmälda på aktivteten. Nya deltagare kommer att prioriteras så fler kan ta del av kursen.

Varmt välkomna!

Medborgarskolan Göteborg Haga