Uddevalla
6 Okt 2024
Dag
Viktoria Östling

Välkommen på en inspirerande kurs för dig som vill lägga en fin makeup.

För vem
Inga förkunskaper krävs.

Detta är en kurs för dig som tycker att makeupen inte är lika lätt att lägga längre när huden börjat mogna, eller att du först nu har blivit intresserad av att lägga makeup på dig själv.

Viktoria som leder denna kurs är diplomerad makeup artist med lång erfarenhet inom skönhet och har flera pallplaceringar från makeup SM. Hon är utbildad och arbetar även som hudterapeut och färgkonsult. Viktoria driver en egen, mycket omtyckt skönhetssalong sedan många år tillbaka.

Våra kursledare delar med sig av sina ämneskunskaper på ett engagerande sätt. Alla våra kursledare genomgår Medborgarskolans grundläggande cirkelledarutbildning och erbjuds kontinuerligt möjlighet att delta i vårt interna utbildningsprogram.

Som deltagare i Medborgarskolans kurser har du möjlighet att utnyttja vissa förmåner, läs mer på www.medborgarskolan.se/formaner

Vill du delbetala kursen? Ange detta i meddelandefältet vid anmälan.

Medborgarskolan Uddevalla

Lagerbergsgatan 16, Uddevalla