Karlstad
0 kr

Drömmer du om att börja spela gitarr men har ingen tidigare erfarenhet? Vi erbjuder enskild undervisning som riktar sig särskilt till nybörjare. Här får du chansen att lära dig grunderna i gitarrspel i din egen takt, med personlig handledning från en erfaren gitarrlärare.

Intresseanmälan, enskild undervisning akustisk gitarr. Intresseanmälan är inte bindande. Du blir erbjuden en plats när vi har  tillräckligt stort intresse!

Innehåll

På våra lektioner går vi igenom grundläggande tekniker, enkla ackord och du kommer på sikt lära dig att spela egna låtar, allt anpassat efter dina individuella behov och mål. Du får den uppmärksamhet och stöd du behöver för att snabbt komma igång.

Upplägg

Under 8 tillfällen á 30 minuter, kvällstid. Samma veckodag och tid under 8 veckor om inget annat anges.

Har du ingen egen gitarr finns möjligheten att hyra en under veckorna undervisningen äger rum. Observera att vi har ett begärnsat antal

Vi rekommenderar dock att om du inte redan har, införskaffar dig en egen gitarr för att kunna träna på egen hand.

Förkunskaper

Inga förkunskaper krävs. Vi anpassar vår utbildning efter önskemål och ålder, hos oss är alla välkomna!

1890:- om inget annat anges.

Tips på vidareutveckling

Möjlighet till vidareutveckling, så som fortsatt enskild undervisning eller i grupp.

Bra att veta

Delbetala kostnadsfritt.

Hos oss på Medborgarskolan är alla deltagare och ledare försäkrade under aktiviteten/kursen samt till och från aktiviteten/kursen. Lär mer på Olycksfallsförsäkring | Medborgarskolan

Medborgarskolan Karlstad Fanfaren