Kumla

Få platser kvar

Skapa fritt tillsammans!

Innehåll

Du kan skapa fritt utifrån ditt intresse exempel sy kläder, måla tavlor, renovera gamla grejer, tillverka skulpturer, redigera bilder för att sammanställa till en fotobok… osv. Var och en tar med sitt eget material, symaskin, staffli, skärmatta eller vad som kan tänkas behövas. Detta är en cirkel där vi stöttar och utvecklas tillsammans och alla deltagare jobbar med sitt eget material utifrån sin egen förmåga.

Upplägg

Vi träffas 5 tillfällen varannan vecka, jämna veckor mellan 17.30 - 20.30. Vi inspirerar och lär av varandra och utvecklas tillsammans.

Förkunskaper

Inga förkunskaper krävs

Kursledare

Mari-Louise Eriksson som har under lång tid ägnat sig åt konst och hantverk.

Kursmaterial

Hos oss på Medborgarskolan är alla deltagare och ledare försäkrade under aktiviteten/kursen samt till och från aktiviteten/kursen

Lär mer på Olycksfallsförsäkring | Medborgarskolan

Deltagaravgift: 450 kr