Kungsbacka
Torsdagar
995 kr

Kom och spela akustisk gitarr i grupp. Du lär dig ackordspel och komp med lätta trevliga låtar.

Innehåll
Vi arbetar inte efter någon förutbestämd kursplan utan varje grupp bestämmer själv i samråd med läraren hur innehållet och upplägget skall se ut.
Våra lärare anpassar lektionerna efter elevernas behov och önskemål.

För vem
För dig som är nybörjare så inga förkunskaper krävs.

Kursledare
Andreas Tagesson har varit kursledare på Medborgarskolan i flera år och är mycket omtyckt av sina kursdeltagare.

Våra kursledare delar med sig av sina ämneskunskaper på ett engagerade sätt. Alla våra kursledare genomgår Medborgarskolans grundläggande cirkelledarutbildning och erbjuds kontinuerlig möjlighet att delta i våra interna utbildningsprogram.

Bra att veta
Detta är en intresseanmälan. Datum föreslås vid minst 5 anmälda deltagare.

Medtag egen gitarr och eventuella önskemål på låtar.

Om du har fått förhinder och inte kan komma på en lektion, ber vi dig meddela detta. Om du uteblir från något kurstillfälle, är det tillfället förbrukat. Du kan således inte kostnadsfritt ta igen det tillfället senare under kursen eller få ekonomisk kompensation för det tillfället du var frånvarande.

Du får en kallelse till kursen  innan kursstart. Start datum är preliminärt och kan vid behov flyttas fram. Kursen kan komma att ställas in om det inte blir tillräckligt många deltagare. Vi förbehåller oss rätten att vid behov byta kursledare eller kurslokal.

Som deltagare i Medborgarskolans kurser har du möjlighet att utnyttja vissa förmåner, läs mer på www.medborgarskolan.se/formaner

Vill du delbetala kursen? Ange detta i meddelandefältet vid anmälan.

Medborgarskolan Kungsbacka

Kabelgatan 9, Kungsbacka