20 Sep 2024
Fredagar

Välkommen till en studiecirkel i bakning hos Medborgarskolan! Träffa nya vänner och ha roligt samtidigt som du får skapa läckra bakverk. I samarbete med Heroes in Sweden och LSS Fritidens verksamhet "Berget".

Under 5 fredagskvällar provar vi på att baka enkla recept tillsammans. Det kostar ingenting att vara med men du måste anmäla dig. 2 personer bakar tillsammans och det finns 2 ledare på plats. Vi träffas i Medborgarskolans kurskök på Teknikringen 7. Vi får smaka på det vi bakat.

Din anmälan gäller alla 5 tillfällen:

• 20 september
  • 4 oktober
  • 8 november
  • 22 november
  • 6 december

Max antal deltagare är 6 stycken så skynda dig att boka din plats så skapar vi minnen och smaker som varar länge!

Medborgarskolan

Postgatan 8 A