Malmö
26 Aug 2024
Måndagar
400 kr

Nu har du som identifierar dig som kvinna/ickebinär/transperson chans att lära dig DJ:a med hjälp av Fatmire Nedzipovska. Kurserna blir snabbt fulltecknade så passa på att anmäla dig redan nu till höstens nya kurs!

Fatmire Nedzipovska har själv en bakgrund som DJ och kommer under 5 tillfällen under hösten att dela med sig av sina kunskaper. Som deltagare får du både teori, men också en chans att prova på själv! Vi använder en Digital DJ-kontroller som kopplas till en dator med mjukvara. Deltagaren får ta med egen musik på en USB-sticka.

Lokal: Amplified/Replokal 15, N. Grängesbergsgatan 26A, Malmö

Cirkelledare: Fatmire Nedzipovska

Deltagaravgift: 400 kr

Kursupplägg: 5 x 3 studietimmar.

Tid: Måndagar 17:30-19:45

Kursstart: 26 augusti (prel.)

OBS - Vi behöver minst 5 anmälningar för att dra igång! Tänk på att en bokningsbekräftelse INTE automatiskt är en kallelse till kursen. Denna kallelse och faktura kommer separat, ett par veckor innan kursstart.

Vad är Amplified Equally?
Amplified Equally är Medborgarskolans riktade musikverksamhet för kvinnor och transpersoner. Syftet är att tillgängliggöra trygga skapandeplatser för grupper som annars är underrepresenterade inom musikproduktion.

Har du frågor? Kontakta anna.wagner@medborgarskolan.se

NGBG26A