Jobbmässa i Falkenberg 10 oktober

Välkommen att delta på Medborgarskolans jobbmässa på Falkenhus i Falkenberg torsdag 10 oktober! Under denna dag får ditt företag eller organisation möjlighet att träffa kandidater från orterna Falkenberg, Halmstad och Varberg.

Wagtail 1000x1000 Jobbmässa

Mässan är en del av vårt program "Rusta och matcha", där vi arbetar med att hjälpa arbetssökande att hitta rätt arbetsgivare.

Om ditt företag eller organisation vill presentera er och nå ut till potentiella medarbetare är detta ett utmärkt tillfälle. Det är också en möjlighet att diskutera framtida samarbeten med oss på Medborgarskolan.

Falkenhus är centralt beläget i trevliga lokaler på Holgersgatan 21 i Falkenberg.

Kl 09:00-10:00
Frukost och presentation av Medborgarskolans verksamhet samt möjliga samarbeten
Kl 10:00-13:00
Jobbmässa öppen för allmänheten, där ditt företag eller organisation kan träffa våra deltagare och andra arbetssökande

Gör så här

För att vi ska kunna planera på bästa sätt ber vi dig att fylla i och skicka in nedanstående intresseanmälan senast 18 september 2024. Vi har cirka 12 platser att fylla och återkommer till dig angående er medverkan. Vi skulle också gärna vilja att ni, i samband med intresseanmälan, skickar en A4-affisch som presenterar ert företag till arbetsliv@medborgarskolan.se, så att vi kan sätta upp den i vårt skyltfönster.

För- och efternamn