Växjö
22 Maj 2024
Onsdagar

Frigörande dans är en kravlös och glädjefylld dans för både kropp och sinne. Du behöver ingen tidigare erfarenhet av dans och fokus är just kravlöshet.

Fyll i en intresseanmälan här genom att anmäla dig (klicka på "Anmäl") så sänder vi info till dig om när vi startar upp frigöranden dans för vuxna.

Innehåll:

Genom den frigörande dansen får du möjlighet att fördjupa din kontakt med dig själv och dina känslor. Det är en stund av ren närvaro där du tillåts vara helt och hållet dig själv utan krav och prestation.

I denna kravlösa dans är det endast du och din kropp, din lust och din energi som sätter gränserna. Ingen tidigare erfarenhet av dans krävs.

Låt musiken guida dig och låt dansen vara din fristad. Genom dansen får du möjlighet att utforska, uttrycka och njuta av varje ögonblick på en resa genom rytmer och rörelser som väcker liv i kropp och sinne. Efter varje lektion så samlas alla tillsammans för en stunds reflektion.

Ingen tidigare erfarenhet av dans krävs.

Plats: Medborgarskolan Växjö, Vintervägen 2

Kostnad: 790kr

Tillfällen: 8 st

Anmälan och kallelse:

Fyll i en intresseanmälan här genom att anmäla dig (klicka på "Anmäl") och faktura så sänder vi info till dig när vi startar upp frigörande dans för vuxna.

Har du frågor angående kursen kontakta:

Verksamhetsutvecklare

Lone Wåxnäs